אלרז ברוכי

ייעוץ פיקוח וניהול פרויקטים בבנייה

מייל

משרד

נייד

וואטסאפ

פייסבוק

אינסטגרם

המלצות

שמירה

אודותינו

החברה הוקמה ע"י אלרז ברוכי בעל ותק של יותר מ 20 שנה בתחום הבנייה.

אלרז בעל ידע וניסיון רב בביצוע פרויקטים מבתי מגורים פרטיים ועד מבני תעשייה ומשרדים, בנוסף הינו בעל ניסיון בתחום החשמל ומיזוג אוויר ומחזיק ברישיון חשמלאי מוסמך ודיפלומת הנדסאי מיזוג אוויר מהטכניון.

החברה מספקת שירותי פיקוח וניהול על פרויקטים מורכבים בבניה פרטית יוקרתית ובתעשייה, תוך מתן דגש על שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר, ביצוע ברמה מעולה וניהול שקט ומסודר.

פיקוח עליון מאפשר לכם, הלקוחות, לבנות את ביתכם, בידיעה ברורה שאדם מקצועי מטעמכם בלבד יפקח על עבודת הקבלן, ומוודא שהבנייה מתבצעת לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר. פיקוח עליון הינו הכרחי לשקט והביטחון שלכם בביתכם העתידי. הפיקוח נותן פתרונות מתקדמים ומונע ליקויים בשלב הבנייה שיהיה צורך לתקנם בשלבים עתידיים בעלויות גבוהות ומביא לחיסכון בכסף רב ומיותר, הפיקוח מוודא שהתשלומים בגמר מושלם של השלבים שצוינו בהסכם.



רכשתם דירה חדשה מקבלן?

איך תדעו שבניית ביתכם החדש מתבצעת לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר?

פיקוח עליון של איש מקצועי מטעמכם,

יעניק לכם שקט נפשי ואת הידיעה שהכל יתבצע בצורה הטובה ביותר, השירות ניתן משלב הרכישה ולפני החתימה על המפרטים הטכניים ועד המסירה.



מנהל מקצועי מטעמכם הוא התנאי להצלחת הבנייה וחיסכון עלויות בצורה משמעותית! הליווי ניתן משלב התכנון ועד קבלת מפתח.

אלרז חשמלאי מוסמך והנדסאי קירור ומיזוג אוויר ונותן שירות מקצועי של תכנון קפדני וביצוע בתחום מיזוג אוויר וחשמל כולל חשמל חכם.

תכנון נכון ופיקוח צמוד על העבודות מעניקים שקט נפשי וידיעה שהעבודות בוצעו על פי התקנים המחמירים והבטיחותיים.

גם ברכישת דירה חדשה מקבלן חשוב לקבל ייעוץ מחשמלאי ואיש מיזוג אוויר מטעמכם, כי רק מישהו שדואג לאינטרסים שלכם יידע מה הכי טוב בשבילכם.



מילים חמות

את אלרז הכרנו שנה שעברה דרך חברים טובים, בתחילת הרפתקת בניית הבית שלנו, שניה לפני עליה לקרקע. אנחנו בדיוק התלבטנו אם כדאי לקחת מפקח שילווה את התהליך והם בדיוק סיימו פרוייקט בנייה ואמרו שאנחנו פשוט חייבים,אבל ממש חייבים את הליווי הצמוד שלו. החלטה שהתבררה כאחת הטובות והחשובות שעשינו!
אלרז הוכיח את עצמו כאדם סופר מקצועי,מקדם דברים,שולט ביד רמה בכל הספקים תוכניות הבניה וגם בענייני התקציב, ברמת השקל! (אם חסכנו במקום אחד,נייד למקום אחר,אם חרגנו,שלף מהמותן הצעות מחיר אטרקטיביות יותר). הכי חשוב,שמעבר להיותו מפקח בניה מעולה- אלרז הוא קודם כל בן אדם שעובד מתוך אהבה למקצוע ולאנשים.
על הדרך הרווחנו חבר! אבל גם,מגשר,פסיכולוג,מוריד סף לחץ,מנהל,מרגיע לאומי וקוסם בפתרון בעיות (מי שמכיר את הסידרה מקגייור/ריי,בול אותו סגנון רק יותר עם קלאס באפס מאמץ).
אין מספיק מילים שנוכל לכתוב/לאמר שיביעו את ההערכה שלנו כלפיך. תודה!! וכל מי שרוצה לבנות בית/התחיל תהליך ומתלבט אנחנו ממליצים בחום!
שירות
פיקוח מחייב ליווי אישי וצמוד, הקשר האישי הוא השורש להצלחה. קשר אישי טוב , סבלנות, הקשבה ואדיבות מעניקים שירות מכל הלב.
מקצועיות
בכל פרויקט אתם צריכים אתכם מקצוען שיהיה העין הבוחנת, שיגן וידאג לכם ויקפיד שתקבלו את העבודה האיכותית והטובה ביותר ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.
חסכון
ידע זה כוח, ניסיון זה חכמה וזמן זה כסף. בשילוב נכון של ידע כוח וזמן אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף, משאבים וכאבי ראש.
אמינות
אמינות חשיבותה של האמינות בניהול פרויקטים של בניה מתחילה כבר בשלב התכנונים המוקדמים ביותר, מפקח בנייה חייב לשמור על אמינות בהבטחותיו לבעל הפרויקט, אתיקה ואמינות הם שני נושאים מאוד חשובים להצלחה של כל פרויקט , ככל שתהיה יותר שקיפות ואמינות בין כל הגורמים הרלוונטיים גדלים הסיכויים להגיע לתוצאה הטובה ביותר

סוד ההצלחה שלנו

לתיאום פגישת ייעוץ

תנו לנו לאפשר לכם להגשים את החלום לבניית בית חלומותיכם בצורה הטובה ביותר

שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Email