תרחיש: הקמת לקוח — סגירה — מעקב — דגימה

תרחיש הקמת 4 סוגי לקוחות

סוג 1:

לקוח שהגיע מקמפיין ברשתות חברתיות

"לקוחות מרשתות חברתיות"

המערכת תמשוך אוטומטית את פרטי הליד מהקמפיין אל רובריקה חדשה בשם "לידים מרשתות חברתיות"

הפרטים שיכנסו אוטומטית למערכת:

1. תאריך קבלת הליד

2. שם הלקוח

3. טלפון

4. מייל

5. מאיזה קמפיין הגיע

הערה לרגב:

נסה למשוך כמה שיותר אינפורמציה בשלב ההתחלתי הזה שהמערכת מזינה אוטומטית את הליד-

אלאור המתכנת של פייסבוק ישים שדות למילוי שנבקש ואתה תוכל לשאוב הכל אליך למערכת

סוג 2:

לקוח שהגיע מחשבונית ירוקה

"לקוחות מקורות מגוונים"

המערכת תבצע סריקה כל כמה שעות במערכת "חשבונית ירוקה" ותמשוך את הלקוחות החדשים שיצאו אליהם חשבוניות אל רובריקה שנקראת שנקראת "לקוחות ממקורות מגוונים"

הפרטים שיכנסו אוטומטית למערכת:

1. צירוף קובץ ההצעה/ חשבונית שנשלחה אליו מחשבונית ירוקה

2. שם הלקוח

3. טלפון- זו בעיה כי אין מקום להכניס טלפון בחשבונית ירוקה - מה עושים???

4. מייל

5. שיהיה מקום לכתוב ולערוך טקסט חופשי כדי לעדכן במקום מאיפה הגיע הליד אם אף אחד לא כתב במערכת- שדה חובה !

6.  מה השירותים שהוצעו/ הוזמנו

סוג 3:

לקוח שקיים במערכת וענה לדיוור שלנו

"לקוחות אפליכרד - עסקאות שדרוג"

לקוחות שחוזרים אלינו מדיוורים שאני עושה בוואטסאפ/במייל יגיעו אל דף נחיתה ייעודי למילוי פרטים

הערה לרגב:

צריל להכין דף נחיתה ייעודי לדיוור לקוחות אפליכרד בלבד.

דף הנחיתה יכיל את השדות הבאים למילוי:

1. שם מלא

2. סימון בחירה:

יש ברשותי \ אין ברשותי כרטיס ביקור דיגיטלי של APPLICARD

3. טלפון נייד בלבד

4. מייל

5. מייל

6.העלאת קובץ לוגו

7. כתובת למשלוח המוצרים

8. אפשרויות תשלום - סימון בחירה: העברה בביט/ מעוניין שנציג יתקשר אלי להעברת פרטי תשלום

סוג 4:

לקוח שהוקם ידנית במערכת

"לקוח יזום במערכת"

הקמה ידנית של לקוח תדרוש הכנסת הפרטים הללו כחובה בסיסית להקמת לקוח חדש:

פרטי הלקוח בכרטיס שדות חובה:

1. שם הלקוח

2. תאריך הקמת הלקוח

3. טלפון

4. מייל

5. השירותים שהוצעו/ הוזמנו - לבחור בתיבת סימון-

  • שירותי APPLICARD  
  • שירותי PEACH
  • שירותי APPLISEND
  • בניית אתרים
  • קידום ממומן ברשתות
  • קידום ממומן בגוגל
  • צילומי תדמית 
  • הפקת סירטון תדמית
  • מיתוג גרפי
  • פיתוח מערכות
  • שיתופי פעולה
  • דוגמנות נטלי
  • שונות- ונימוק מה המוצר.

6. סטאטוס

תרחיש דגימת לקוח

השירות והפניית הטיפול לגורם אחראי במערכת

סוג השירות

אחראי לטפל

שירותי APPLICARD  

רגב

שירותי PEACH

נטלי ואיתי

שירותי APPLISEND

נטלי

בניית אתרים

נטלי איתי ורגב

צילומי תדמית 

נטלי (צלם: רפאל מזרחי +נעמה מאפרת)

הפקת סירטון תדמית

נטלי

מיתוג גרפי

איתי ויקיר עזרא

פיתוח מערכות

נטלי איתי ורגב

שיתופי פעולה

נטלי איתי

דוגמנות נטלי שונות- ונימוק מה המוצר

נטלי איתי

פרטי קשר של כל הגורמים המטפלים:

נטלי מטיס

nat.applicard@gmail.com

050-255-5731

נטלי ורגב

services.applicard@gmail.com

איתי טרבלסי- לא לפתוח אותו כמשתמש חבל על הכסף 😉 נשים לו קטגוריה קטנה עם משימות

applicard.il@gmail.com

054-654-3777

יקיר עזרא

yakir.e@ezto-group.com

054-334-6944

אלאור חדד

elorh84@gmail.com

050-374-2788

תרחיש הטיפול בדגימת הלקוח מצד רגב

לאחר שאיש מכירות מעדכן סטאטוס לקוח במערכת באופן ידני ומבקש להכניסו לדיוור דגימה תקופתי

מייל אוטומטי יישלח ללקוח לאחר 2 ימים מיום העסקה

הנוסח למייל:

סוג 1:

"הי, ממתינה לעדכון ממך.. "

בוקר טוב, יש עדכון בענייננו? אני ממתינה לך יום נעים,

במידה ולא עודכן סטטוס כלשהו במערכת על התקדמות בתהליך

הדבר ייחשב כחוסר מענה מצד הלקוח ואז

מייל אוטומטי יישלח שוב ללקוח לאחר 5 ימים

הנוסח למייל:

הי, הצעת המחיר ששלחתי אליך רלווונטית עדיין?

בוקר טוב, אני מקווה ששלומך טוב . אשמח ליצירת קשר מצידך כי איני מצליחה להבין ממך אם יש טעם להמשיך להמשיך בהליך שהתחלנו או להרפות. אודה לעדכון קצר. כל טוב

בזמן שאנו ממתינים שהלקוח יגיב למיילים שלנו:

יישלח טופס "דיווח למנהל" לאיש המכירות המטפל מטעמנו- עם השאלות הבאות (טופס לעיני בלבד):

 לסימון מרובה של אפשרויות:


1. האם ניסית לשוחח עם הלקוח טלפונית – במקביל לשליחת המיילים האוטומטיים מהמערכת? כן\לא

2. לאיזו תשובה הינך ממתין מהלקוח? סמן :

  • -הלקוח התעניין בעיסקת חבילה של מספר שירותים שהוצעו לו
  • – הלקוח מעוניין בשירות אחד בלבד
  • – שת"פ ופרוייקטים גדולים נמק:_________

 

3. סכום ההצעה שנשלחה אל הלקוח: _________________

4. האם הינך מעוניין לתאם פגישה עם הלקוח?

כן\ לא

5. הגש בקשה להנחה עבור הלקוח מהמנהלת:
כפתור שמצרף את ההצעה .ונוסח חופשי לכתיבת טקסט אלי.

לאחר 6 ימים מיום פנייתינו ללקוח ואי מענה מצידו - הלקוח יועבר באופן אוטומטי ל"רשימה האדומה"

הרשימה האדומה בקטגוריית "הצעות מחיר שלא נסגרו"

  • הייתי רוצה שהמערכת תתן לנו התראה אחת לחודש עם הרשימה האדומה הזו שכל חודש תהיה התראה בקלנדר גוגל  של  נטלי , איתי ורגב  עם קישור לרשימה הזו  – לזכור לחזור לטפל.

תרחיש טיפול בלקוח שסגר עסקה

יצירת מצבי סטאטוס מיוחדים שנוכל לפלטר אחר כך לדיוור ולסייע לסיום פרוייקט

 סטאטוס " עסקה בטיפול" - פותח תיבה נוספת ובה:

טופס "סטאטוס מדוייק"

עם אפשרות בחירה מרובה

אוטומציה מהטופס הזה

מידע לרגב

מה שקורה בצד של המתכנת מול הלקוח

מידע לרגב

  •    שולמה מקדמה? ____  סכום היתרה לגבייה:___
  • שולמה כלל העיסקה במלואה?

סכום העיסקה_______

  • התחלנו לעבוד והכל תקין.(שדה חובה) עדכון הבא יבוצע  בתאריך _______
  • ממתין לביצוע המשימה של ( לתייג את הגורם המטפל) כדי להתקדם עם הלקוח.
  •  ממתין לשליחת חומרים מצד הלקוח  (שדה חובה) עדכון הבא יבוצע  בתאריך:_____
 
-ממתין להצעות מחיר \ לביצוע משימות של  גורמים חיצוניים בהם אני תלוי
(שדה חובה) עדכון  הבא יבוצע בתאריך:______

הטופס הזה אמור להיות סמוי מעיניהם של שאר המשתמשים- רק לעיני.

–  שתהיה לי יכולת לפלטר את מי שמוגדר  ששילם מקדמה

שנותר עם יתרת תשלום

שאוכל לפלטר כמעט את כל הטופס הזה- עד כמה שאפשר. הוא נותן לי ניתוח של הכנסות קרבות ואיפה תקועים הדברים בפילטור אחד! 🙂

– להקפיץ התראות ליומן של קלנדר גוגל של נטלי ושל איש המכירות בהתאם לתאריכים שציין איש המכירות- בנוסחים הבאים:

 

חיוב+חשבונית יוצאים ללקוח

רגב רואה שהוקם לקוח במערכת ושולח מייל "ברוכים הבאים"

יש לוודא שרגב ראה את הלקוח החדש במערכת- צריך לעשות רמיינדר לקלנדר של רגב ושל איש המכירות מהמערכת אחרי יומיים מיום סגירת העסקה

נטלי מכינה את הנוסח למייל "ברוכים הבאים"

נטלי מכינה את הטופס שינויים ועדכונים

נטלי מכינה סרטון הדרכה על אפליסנד

נטלי מכינה סרטון הדרכה על הנחת הכרטיס כקיצור בשולחן העבודה (באייפון ובאנדרואיד)

נטלי מכינה סרטון וידאו הכרות קצר ללקוחות אפליכרד

נטלי מכינה את החומרים לדף- "תכינו לי כרטיס ביקור" שיפורסם בקמפיינים ברשת.

לקוח מעלה חומרים דרך הממשק המיוחד שמצורף למייל "ברוכים הבאים"

החומרים מגיעים למייל ייעודי לשירות לקוחות אפליכארד

סיסמה למייל הזה: nat22101986

service.applicard@gmail.com

שני מיילים אוטומטיים יוצאים מהמערכת-

מייל אוטומטי ללקוח:

"החומרים נשלחו בהצלחה. צוות הגרפיקאים והמתכנתים שלנו יוצר עבורך קריאייטיב ותבנית ייחודית לצרכיך ומיתוג העסק שלך. אנא המתן את 14 ימי עסקים במלואם עד להצגת גירסת כרטיס הביקור שאנו בונים לך . סבלנותך משתלמת."

מייל אוטומטי לרגב

"ממתין לך כרטיס ביקור חדש להכנה" עם לינק לחומרים שהעלה הלקוח בממשק.

רגב מסיים להכין את הכרטיס ושולח בוואטסאפ ב-JIMI רק בבוקר בשעה 7:00 את כרטיסי הביקור המוכנים ללקוחות עם הנוסח מלל הבא:

נוסח מקדים לשליחת הכרטיס המוכן בפעם הראשונה ללקוח:

"כמה נפלא להתשדרג. תמיד לשירותך, צוות אפליכארד. נשמח לעמוד לשירותך על כל שינוי או עדכון נוסף שתרצה שנעצב באמצעות הלינק המצורף" (לצרף את הלינק לממשק שינויים ועדכונים שאני מכינה)

רגב מעדכן "סטטוס מתכנת"

- סיום ביצוע סבבי תיקונים מול הלקוח והשקת הכרטיס באופן מושלם ללקוח.

כשרגב מעדכן סטאטוס ש"סיים את הכרטיס" - נשלח וואטסאפ ללקוח - עם שאלה על הצטרפות לשירות אפליסנד עם סירטונים ותוכן

לקוח שלוחץ על התעניינות באפליסנד מממלא את השדות הבאים:

שים לב. המערכת מורשית רק על מכשירי אנרואיד. כלומר אם הינך בעל מכשיר אייפון לצערנו אינך יכול לחוות את שירות השליחה האוטומטי ממכשירך. אך היי, תתעודד נסה את וואטסאפ ביזנס ! --מה תרצה שנשלח באופן אוטומטי עבורך ? כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך / כל לינק. ---שם לקוח ---נייד

 סטאטוס " עסקה מושהית" - פותח תיבה נוספת ובה:

– ממתין לשליחת חומרים מהלקוח תקופה העולה על חודש.
– קיימת בעיה בכתיבת תוכן ללקוח
– קיימת בעיית תקציב ללקוח
– הלקוח לא פנוי לפרויקט כרגע
– עדכון אחר: ____________________________________________