טיפול בפחדים הפרעות חרדה קשב וריכוז בעיות התנהגות קשיי למידה ויסות רגשי מיומנויות חברתיות O C D הדרכת הורים

WhatsApp Image 2024-01-30 at 10.44.41

אילנית נקדימון

Ilanit Nakdimon

- פסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית (C B T)

- יועצת חינוכית M.A

- הדרכת הורים

נעים מאוד

שמי אילנית נקדימון – בוגרת התכנית להכשרת מטפלים בתחום מטעם האיגוד הישראלי לפסיכותרפיה – ומומחית בטיפול קוגניטיבי-התנהגותי

חברה באגודה הישראלית לטיפול קוגניטיבי התנהגותי (איט"ה)

בבעלותי קליניקה פרטית לטיפול רגשי בילדים ונוער והדרכה מקצועית להורים.

אודותיי

בעלת תואר שני בהצטיינות בתחום הייעוץ החינוכי מאוניברסיטת בר אילן

 דוקטורנטית באוניברסיטת אריאל.

מנחת קבוצת יועצות ומדריכת אקלים בבתי הספר היסודיים בעיר פתח-תקווה.

פעילה ויוזמת מובילה בפיתוח שיח רגשי-חברתי העברת השתלמויות בנושא פיתוח שיח רגשי-חברתי למורים בפסגות השונות, במכללות, בבתי ספר ובגנים.

אילנית נקדימון- – פסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית | – יועצת חינוכית M.A | מדריכת הורים

בעלת תואר שני ב"הצטיינות" ביעוץ חינוכי אוניברסיטת בר אילן.

בשנת 2003 פרסמה מחקר שעוסק בקשר בין לחץ תפקידי, סגנון התמודדות עם לחץ וטיפוס אישיות לבין איכות חיי הנישואין אצל יועצים.

את דרכה המקצועית החלה במערכת החינוך כמחנכת וכמורה מקצועית.

בעל ותק של 30 שנה במערכת החינוך מתוכן 21 שנים עוסקת בייעוץ חינוכי.

בעלת ניסיון רב בעבודה מול ילדים, הורים ואנשי חינוך בתקשורת מקדמת שיח משמעותי בין מורה לתלמיד.

בשנת 2019 הוזמנה למקסיקו סיטי כמרצה בסמינר הוראת ישראל בחסות הסוכנות היהודית.

צרו קשר

מייל

שמירה

נייד

וואטסאפ

להגעה

תעודות והסמכות

אודות הקליניקה

בקליניקה ניתן לקבל טיפול רגשי לילדים ונוער.

טיפול בפחדים והפרעות חרדה, קשב וריכוז, בעיות התנהגות, קשיי למידה, ויסות רגשי, מיומנויות חברתיות, OCD, הדרכת הורים.

סדנאות לקבוצות

מילים חמות

תודה רבה לך אילנית היקרה על שהחזרת לילדתנו את הביטחון ושמחת החיים.
הגענו לאילנית בעקבות המלצות חמות ואכן גילינו מטפלת מקצועית ומוצלחת.  אילנית הצליחה תוך זמן קצר ליצור קשר משמעותי וחזק עם בתנו בת ה 12, נתנה לה כלים וחיזקה אצלה מיומנויות אשר עזרו לה להתמודד עם קשיים חברתיים משמעותיים שהיא עברה. תודה רבה לך אילנית היקרה על שהחזרת לילדתנו את הביטחון ושמחת החיים. אנו מעריכים מאוד את הגישה הרגישה והמקצועית שלך ומודים לך על הטיפול המסור והחם, אורי ומורן.
לא רק בפן התיאורטי אלא בעיקר בפן המעשי
הגענו לאילנית לאור שינוי בהתנהגות של בננו אשר ארע בשנה האחרונה. מילד שליו, רגוע ומאושר הוא הפך לילד עצבני וקולני. אילנית גרמה למהפך התנהגותי אצל בננו. במספר שיעורים מועט היא גרמה לו להבין תהליכים פנימיים שקורים אצלו ואצל אחרים, וכיצד ניתן לשלוט על הרגשות שלו, לא רק בפן התיאורטי אלא בעיקר בפן המעשי שהוא היה החשוב.
ממקום של קושי ואתגר לתחושת מסוגלות ולהצלחות
תודה, אילנית, על מקום בטוח ומכיל ועל חיזוק כוחות ואמונה עצמית. אנו חשים ברי מזל שהגענו למקום הנכון בזמן הנכון, שכן השינוי בהתמודדות עם מצבים מאתגרים ניכר לאין שיעור! תודה על הובלה ממקום של קושי ואתגר לתחושת מסוגלות ולהצלחות! הקנית ביטחון בכולנו תוך שיקוף מלא של התהליך, ולימדת על כוחה של חצי הכוס המלאה. בסימן התחדשות השנה, מאחלים לנו המשך התפתחות והתחזקות, ומאחלים לך המשך עשייה מועילה ומוצלחת
סופר אנרגטית, חייכנית ומלאת אנרגיות חיוביות.
הגענו לאילנית אחרי המלצה חמה שקיבלנו מהצוות החינוכי. אילנית סופר אנרגטית, חייכנית ומלאת אנרגיות חיוביות. בפרק זמן קצר בטירוף (!) הבאנו יחד את הבן הבכור שלנו לתוצאות מדהימות, הביטוי העצמי שלו השתפר בכתה, היכולת להתמודד עם מצבים לא צפויים ולעתים מאתגרים וקשים- השתפרה פלאים וגם חוש האחריות והאיכפתיות לסביבה. אילנית גם נתנה לנו, ההורים כלים משמעותיים שעזרו ותמכו בטיפול הקצר והאפקטיבי ! אוהבים אותך אילנית !
חיוך חם ורחב שרואים מעבר למסכה ונסכה בנו ביטחון
הגענו אל אילנית מתוך המלצה של יועצת בית הספר לאחר שהבנו שלביתנו יש חרדת מבחנים והיא צריכה עזרה, בייחוד במעבר מהיסודי לחטיבה. אילנית קיבלה אותנו עם חיוך חם ורחב שרואים מעבר למסכה ונסכה בנו ביטחון שביתנו בידיים טובות. ביתנו התחילה את הטיפול ואילנית בסבלנות ועם קשב רב פתרה את חרדת המבחנים ואף איתרה חרדה נוספת, קלה יותר, נתנה לה ולנו כלים לעזור לה. אנחנו מסיימים טיפול עם ילדה שבטוחה ביכולות שלה ומצליחה, מקום לא טרויאלי לאחר שנתיים של קורונה. תודה רבה❣️
נינוחות ובטחון, קלילות ותחושת שמחה כללית שמלווה את הילדה.
הגענו לאילנית בעקבות המלצה של הצוות החינוכי ויועצת בית הספר. תוך פרק זמן קצר מאד של כחודשיים חל שיפור ניכר שבא לידי ביטוי בויסות והפחתה משמעתית של פחדים ותחושת מועקה, אשר פינו את מקומם להשתלבות- עד כדי הובלה- חברתית בכיתה, נינוחות ובטחון, קלילות ותחושת שמחה כללית שמלווה את הילדה. אילנית הובילה את התהליך במקצועיות רבה, התחברה במהירות לילדה, והנחתה אותנו ההורים על מנת שניתן יהיה להשלים את התהליך בחיי היום-יום ובבית. אילנית זמינה לכל שאלה וסייעה בהתכווננות ובדיוק של כל שלב וצעד, ואין לנו מספיק מלים להודות לה על כך. ממליצה בחום ובכל פה על אילנית!

שתפו

Facebook
WhatsApp
Email

לתיאום פגישה